Pasy Bezpieczeństwa-Problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • guzolot
    Rider
    • 2010
    • 473

    #26
    Marian 2, a co zrobić jeśli nie chcą się rozwijać, tylko blokują?
    Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
    ---


    A to moja skodzinka:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

    Komentarz

    • Subaru
      Rider
      • 2005
      • 640

      #27
      guzolot, Pasy blokują się dlatego że rozwinąłeś je do oporu, najwięcej jak się da. Żeby zaczęły działać, należy je zwinąć. Problem polega na tym że nie chcę się zwijac.

      Kolega wyżej pisał że to problem wilgoci, ale dlaczego ja mam problem tylko z jednymi pasami...
      Koniki są po to by je karmić

      Komentarz

      • Marian 2
        L&K
        • 2007
        • 1086
        • Octavia I combi (1U5)
        • AQY 2.0 MPI 115 KM

        #28
        Jeżeli się blokują przy wyciąganiu, to może zbyt szybko są wyciągane. Oprócz blokady przy szybkim wyciąganiu pasy też blokują jeżeli caly mechanizm jest przechylony. Jest tam rodzaj wahadła, ktore wychylając się blokuje pasy, np. przy hamowaniu, nawet niezbyt silnym, lub dachowaniu. Możliwe, że coś z tym mechanizmem nie tak, nie odpuszcza, bo trochę przechylony.

        Komentarz

        • guzolot
          Rider
          • 2010
          • 473

          #29
          Marian 2, jest jakaś regulacja tego mechanizmu "wahadła"? No i dlaczego tylko lewe tak dziwacznie jest blokowane.
          Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
          ---


          A to moja skodzinka:
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

          Komentarz

          • Marian 2
            L&K
            • 2007
            • 1086
            • Octavia I combi (1U5)
            • AQY 2.0 MPI 115 KM

            #30
            Działanie bezwładnościowych pasów znam z opisu (kiedyś było z rysunkami przekrojowymi w Młodym Techniku), a także i z opisów w prasie motoryzacyjnej. Z pewnością jest jakaś możliwość regulacji, chociaż by oczyszczenia, nasmarowania. Ale napewno będzie problem z rozebraniem tego, bo mechanizm jest praktycznie nie rozbieralny. Moim zdaniem, jeżeli nic nie da sie zrobić "na zewnątrz", po ewentualnym wymontowaniu z samochodu, to tylko wymiana, bo ryzyko złego działania po rozebraniu i zlożeniu jest zbyt duże.

            Komentarz

            • jar-pol
              Classic
              • 2013
              • 36

              #31
              Popieram zdanie ,,Mariana", lepiej nie pchać łap do takich elementów jak pasy.
              MOTUL, MILLERS, TANIE CZĘŚCI ZAMIENNE- BIAŁYSTOK!
              511-265-453

              Komentarz

              Pracuję...